Sunday, October 4, 2009

Anyone?

5.10 - התפוחים בזאפה

כמו אסף אבידן והמוג'וס, גם התפוחים הם להקה ישראלית שמופיעה יותר בחו"ל מאשר בישראל, וכל ביקור שלהם בארץ מעורר רגש פטריוטי חם. רגע לפני שהם ממריאים שוב לאירופה, התפוחים עורכים הופעה מיוחדת בזאפה התל אביבי, שם בנוסף לפ'אנק האינסטרומנטלי ומנענע העכוזים שלהם הם גם יצלמו DVD הופעה חדש.
למה חייבים ללכת? כי האנרגיות של התפוחים יורגשו היטב בזאפה הקטן, וכי אולי תיכנסו ככה ל-DVD

התפוחים, זאפה תל אביב, 5 באוקטובר, 21:00. כרטיסים: 90 ש"ח

התפוחים בחזרה:


7.10 - מתיסיהו בבריכת הסולטן


הראפר-ביטבוקסר-זמר רגאיי החרדי מתיסיהו הפך כבר לתופעה עולמית בשל כישורי הגרוב האדירים שלו וחזותו יוצאת הדופן, אבל הוא לא שוכח את ירושלים פן תישכח ימינו. בחג הזה הוא מגיע לבריכת הסולטן בירושלים, להופעה יחידה בארץ, וחובבי הרגאיי וההיפ-הופ צפויים לנהור לבירה בהמוניהם.
למה חייבים ללכת? אם לא ראיתם את מתיסיהו עדיין, אתם חייבים לראות. ואם כבר ראיתם, אז אתם יודעים למה

מתיסיהו, בריכת הסולטן, ירושלים, 7 באוקטובר, 21:00

ככה נראה מתיסיהו אצל לטרמן:


מרוץ רד בול: תחרות מכוניות בלי מנוע 7.10


מירוץ רד בול יתקיים לראשונה בארץ ב-7.10, ויציע לכל חובבי ההגה להצטרף לחוויה אתגרית המשלבת הומור, קריאייטיביות, מהירות ותחרותיות. המכוניות המשתתפות באירוע הן מתוצרת עצמית - המתמודדים בונים באופן עצמאי את כלי הרכב שלהם, תוך שילוב של מערכת בלמים אך ללא מנוע או דוושות. המרוץ יחל בשדרות רבין בירושלים, בצמוד לבית המשפט העליון ויסתיים בשדרות בן צבי. הקהל יוכל לצפות במסכי ענק שיוצבו בגן סאקר ולעודד את המתחרים לאורך המסלול. » לפרטים נוספים על מירוץ רד בול

פסטיבל הסנדביצ'ים הראשון בישראל
רביעי ה-7.10 וחמישי ה-8.10 החל מ-14:00 בנמל תל אביב

בשנים האחרונות תפס הסנדביץ' מקום מכובד בתפריט היומי. אם בעבר היינו מסתפקים במריחה פשוטה על שתי פרוסות לחם, היום הכריכים מהווים ארוחה של ממש. בחול המועד סוכות תוכלו ליהנות מהפנינג גסטרונומי חינמי בנמל תל אביב, הכולל מגוון סדנאות שיתקיימו במתחמי גבינות, בשרים, לחמים, ממרחים ותוספות טעימות אחרות. שיהיה בתאבון!
» פסטיבל הסנדביצ'ים בנמל תל אביב: פרטים נוספים

No comments:

Post a Comment